Her finder du detaljer omkring din reklamationsret, samt formularen.
1 Hvor lang er din fortrydelsesret?
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, fragtfirmaet udleverer din bestilling fra os, til dig.
1.1 Speciel fortrydelsesret ved juletid
Som en ekstra service for dig, udvider vi fortrydelsesretten til d. 15. januar, året efter. Bestillingen skal være sket tidligst d. 01. november og senest d. 23. december, for at du kan anvende dig af den specielle fortrydelsesret.
2 Hvem betaler for fragten?
Du står selv for at betale for fragten retur til os. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
3 Varens stand, hvis du sender retur
Varen skal være i samme stand som vi har sendt den i og du skal pakke den forsvarligt ind, i den emballage som du modtager pakken i, så der ikke sker skade under transporten.
4 Tilbagebetaling af købsbeløbet
Du får beløbet for det returnerede produkt. Fragtomkostningen ved at sende produktet tilbage til os, er dit eget ansvar og vil ikke blive refunderet af os.
4.1 Værdiforringelse
Har du åbnet pakken og taget produktet i brug, kan den miste noget af sin værdi og du kan derfor risikere, at du ikke får 100 % af prisen refunderet. Vi vurderer dog selvfølgelig individuelt en eventuel værdiforringelse. Du skal dog være opmærksom på at returbeløbet, kan være mindre end den pris du har købt den til, såfremt vi vurderer at produktet ikke er returneret i samme stand som ved modtagelse. (Defekter/Tab/Slid eller lignende.)
5 Hvad og hvordan skal du sende retur?
Herunder har vi udarbejdet en tjekliste til dig, når du skal sende et produkt retur til os.
- Opret en returneringssag
- Pak produktet godt ind i pakken, især så det ikke rykker sig i pakken. Fyld evt. op med bobleplast eller krøllede sider af aviser, hvis der ikke er tom plads.
- Udskriv den pakkelabel vi sender til dig.
- Aflever din pakke i dit posthus/pakkeshop.
6 Skal du reklamere?
Er der noget galt med dit produkt? Hvis ja, kan du gøre brug af din reklamationsret. Du kan læse mere om det på vores side med reklamationer.